Mera om jordbruksverket



Har redan ett SE -nummer på denna gård så fick ta över det bara sa de.
Men skum människa jag fick prata med, hon sa att jag skulle anmäla att jag hade grisar för ev mul och klövsjukan. Undra om hon då visste vad hon pratade om.
Jag hade för mig att du Eva sa att man skulle anmäla för att få SE-nummer, men när hon på jordbruksverket började prata om sjukan osv så trodde jag att det var även det.

Ska man ha stalljournal enligt lag till minigrisar ?? Hon på jordbruksverket visste som sagt inte det så det skulle jag få läsa mig till =/. Borde inte de veta sådant ?!

Nä jag håller nog med din gris Eva vad vi tycker om jordbruksverket ( liiiipar ) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0