Myshelg



Vi hade bestämt att när soffan kom så skulle vi ha en riktigt myshelg och knappt lämna soffan, det gick sådär kan jag säga igår.
Jag ville ut och rida eftersom det var kanonväder och Skodan behövde lagas för den står uppe i Pålsboda trasig.
Så Håkan drog iväg till Pålsboda och skruvade bil och jag gick upp till stallet. Ellinor kom hit för vi skulle rida, men Ari vägra komma så vi körde Rut på en lång och lugn tur istället.

Väl inne i huset så skulle vi titta på en serie, men det strulade som tusan med Ps3:an och så vidare så vi kunde inte titta på det, lagom arga så slö tittade vi på allt möjligt.

Ut och ta in hästarna och ja, Rut hade magkramp/ lätt kolik så det var bara att ägna en bra stund i stallet.

Se hur dagen kommer se ut idag, vet att det kommer grannar och ska hämta kyl/frys som de köpt av oss och sedan måste jag eller vi gå ut och gå med Rut så magen får arbeta.
Annars kanske det inte ska vara något, men det gick sisådär med att bara sitta i soffan och slöa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0