Nästa vecka ?



Antagligen nästa vecka kommer det börja något riktigt roligt för mig, är inte helt klart till 100%, men nästintill och jag längtar och hoppas hoppas hoppas =).
Jag kommer berätta så fort jag vet att det är klart till 100%, vill inget säga nu ifall det inte blir av.
Jag är supertaggad till att det ska dra igång så kommer bli riktigt besviken om det inte blir av så nu får ni hålla tummarna att det blir av =)
Drar det igång kommer mitt liv bli förändrat och det är just den förändringen jag vill ha NU, så det får fasiken inte bli något strul ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha, nu gör du sådär igen. Retsticka! ;)



Hoppas att det blir som du vill, ska bli spännande att höra vad det gäller! :)

2011-03-22 @ 08:34:58
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0