Snart så..



Snart är det promenad dags för lille Staffan. Igår fick han på sig selen och promenadträning i stallet för första gången. Han var superduktig, först tyckte han det var läskigt att något kunde rycka till ibland, men snart så brydde han sig inte om det, utan följde med mig snällt överallt.



Lille Östen blir riktigt avundsjuk när man gör något med Staffan, vilket jag kan tycka är bra för då kanske det är hans tur någon dag med, tror dock det kommer dröja för han är fortfarande lite skygg av sig.



Hur gulligt är inte det här på en skala ? ;)



Han passade jättefint i blått.



Hihi, superduper gulligt juh. Tror att folk kommer få sig ett gott skratt när jag kommer gå ut med dem första gången, men de får skratta bäst de vill, jag kommer tycka det är hur mysigt som helst.

Det är Eva Magnusson ( GrisEva ) hon jag köpte grisarna av som sytt selen åt Staffan. Måste vara lite anpassade för deras runda kroppar så hund/katt selar passar inte och gris selar finns inte att köpa så Eva syr för fullt åt den som vill ha.
Hittar hennes hemsida här: www.minigrisar.se

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så föt så! :) Vill snart komma och titta lite, så synd att du sover förmiddagarna, annars kunde jag ju komma när barnen är på dagis. Men kanske kan åka hemifrån något nästa vecka när Stefan är hemma? Har du ngn lucka?

2011-03-27 @ 11:28:48
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Så söta så :)

2011-03-28 @ 11:02:40
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0