Söndagen



Gårdagen blev faktiskt lyckad måste jag få säga trots allt. Vi slöade hela förmiddagen och halva lunchen. Tidig eftermiddag kom grannarna och hämtade kyl och frys. Fick en välbehövlig vila från vilandet :D. Efter att de åkt gick vi runt på gården och funderade ut hur vi ska göra med olika saker, och lite projekt vi kanske ska ha i sommar =).
Mysigt att gå runt och diskutera allt sådant, vi brukar knappt ha tid med det tillsammans.
Sedan gick vi in och fixade iordning tacos och fortsatte slöa hela dagen.

Sent på kvällen fixade ja iordning stallet och in med djuren, blev en del tid i stallet då jag tittade upp Ruts temp, puls, magljud och så vidare. Efter det så slöade vi en stund till i soffan sedan var det dags att sova.

Trots detta slöande hela helgen känner ja mig inte ett dugg utvilad, beror nog på Ruts magkramper, natten till lördag sover ja dåligt eller lite kan man säga. Somnar runt 02.00-02.30 går upp 08.00.
Natten till söndag nu gick vi och la oss runt 03.00 tiden för vi kollat till Rut flertalet gånger, sedan gick ja upp igen vid 04 tiden och kolla till henne. Sov sedan till 07.30 då jag tog ut dem så hon skulle få röra sig mycket så fort som möjligt. Natten till idag sov jag runt 6timmar. Så kan ju bero på sömnbrist att aj inte är utvilad :D haha.

Summa sumaro är iaf att helgen vart hel underbar, fått umgås med gubben många timmar, det var flera månader sedan vi gjorde, ja minns inte ens när. Helt underbara helg  om man bortser från stackars Rut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0