Sötnosarna



Hur söt är inte Staffan här då ? Jag smälter som bara den. Problemet är att det går inte att ta bra kort längre, detta ovan är ett undantag. De ska hela tiden vara på mig och springa omkring vid fötterna. Speciellt mammagrisen Staffan.



Riktitg urusel bild, men såhär ser det oftast ut runt mina ben i stallet, två grisar och en kanin. Hoppetossa har blivit supersocial hon ska hela tiden vara med och är hon ute lös utanför stallet så hoppar hon gärna fram till Håkan och vill bli klappad =)



Morötter som grisarna inte åt först har blivit en favorit nu bara för att Hoppetossa älskar dem. Saken är den att grisarna tar morötterna från Hoppetossas box och springer in med dem till sin box och gömmer dem i halmen så de har på natten att äta dem, inte direkt dumma djur ;)



Slåss har de också börjat gjort om maten, Östen är ett riktigt matvrak och ska ha allt hela tiden och till slut blir Staffan förbannad och flyger på han. Blir det riktigt ordentligt när jag är där kan jag gå emellan, räcker bara att ropa Staffan högt så ger han sig, men oftast får de göra upp det där själva.
Det är så det går till så de löser det bäst själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0