Städdag



Igår hade jag och Håkan en riktigt storstädnings dag. Det plockades och dammsögs på nedervåningen. Övervåningen plockades det bort en jäkla massa saker, slängde massor, dammsög väggar, tak, ja allt.
Gardiner och alla tyger överallt tvättades, det dammtorkades överallt.
Så underbart skönt att äntligen fått hela huset städat, just nu kan man nog inte hitta damm någonstans.
Jag ska svabba golven idag sedan är allting helt klart.

Mitt i städningen fick vi besök av pappa och Sandra, blev en trevlig paus i städandet, alltid kul att träffa familjen, och Sandra träffar man inte direkt ofta så kul att se att hon lever och mår bra =)

Järsjö möbler har lovat att soffan ska komma denna vecka och det hoppas jag verkligen att de håller denna gång !!!
Nu är hela huset städat så nu kan man ägna massor av tid i soffan utan att ha dåligt samvete ;)

Så lilla soffan nu är du välkommen att komma till Järsjö så vi får hämta dig !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0