Tv-program



Nu när vi inte haft tv på flera månader så har det faktiskt medfört sig något riktigt bra. Jag är absolut inte tv-beroende, som jag har vart för vissa program förrut.
Jag har aldrig direkt vart någon riktigt såpa"tönt" som många är, utan tittat på några enstaka program.

Men program som många pratar/pratat om nu som Lets Dance, Melodifestivalen, Big Brother mfl.. Är jag absolut inte ett dugg intresserad av. Tycker de är helt värdelösa, men smaken är som baken = delad och som sagt är det tur.

Nu har vi installerat tv i vardagsrummet, så nu har vi tittat lite på vasaloppet. Men vi saknar fortfarande våran älskade efterlängtade soffa, vart är du ?? =) Den ska komma denna vecka, detta är sista veckan som de sa att den skulle komma, de trodde att den skulle komma redan förra veckan, men så blev inte fallet.

Om vi får soffan i veckan längtar jag till ihelgen, då ska vi ha soffhelgmys hela helgen ( undantag för ridning och innebandy bara ) =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0