Återbud



Idag skulle jag haft ridlektion, men ringde återbud. Känns inget kul alls, lite smådeppig över det hela, det enda man längtar till på veckorna är just ridlektionen, men denna vecka blir det inget för min del.
Det är min rygg som spökar, jag blir bättre och bättre när jag går hos sjukgymnasten, men inte helt bra.
Testade att rida Rut igår som sagt, men det gick sådär. Skritt gick det bra, men när vi började trava så kände jag av ryggen direkt ändå red jag i bomlösa sadeln som är supermjuk.
Så med rent vett från min sida så ringde jag återbud.
Känns inget roligt om man får avbryta en till lektion, förra lektionen gick helt till spillo, pengarna i sjön och noll lärdom under lektionen. Inga mera sådana lektioner tack så därför stannar jag hemma idag.
Ska testa rida Rut några gånger i veckan och se vad ryggen säger.

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

sv; min häst var tyvärr för känslig, men alla hästar är ju inte likadana, kan ju vara perfekt på din:)

2011-05-17 @ 22:53:51
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstår att det känns väldigt trist för dej. Håller tummar och tår för att din rygg ska vara bra nog för ridlektion nästa vecka!



SV; Jag hoppas verkligen inte att det är Borelia, febern är iallafall borta idag och han är mest bara snorig, så förhoppningsvis så är det "bara" en vanlig förkylning. Stefan och pappa har haft en släng av samma skit, värk i kroppen, halsont och snor. Men jag ska hålla koll på örat!

2011-05-18 @ 09:36:53
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Jodå, det går allt bra för honom. Han kommer upp själv på mornarna och börjar nog komma in i det rätt bra. Han får köra en hel del. Vilket ju är bra så han får in körvana på sopbilar. :) Antar att det kan vara bra för att söka ev lastbilsjobb sen. Man märker också att han är hungrigare och att han blir trött på ett annat sätt. Nu går han och lägger sig senast halvtio, för att sen gå upp halvfem. Blir ju en helt annan dygnsrytm än han är van vid.

2011-05-18 @ 14:18:13
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0