Converse

Jag har fastnat för converse skorna, alltid gillat dem, men aldrig velat haft sådana själv, men nu vill jag.



Lila tokig som jag är så vill jag ha dessa, så jäkla snygga. Men vet inte om jag skulle använda dem direkt mycket, aldrig haft färgade skor, jo kanske som liten, men inte som jag minns. Men jäkligt snygga är de enligt mig =)



Tycker även dessa är rysligt snygga, grått är snyggt. Dessa tror jag dock att jag skulle använda mera, men lite osäker för de blir lätt skitiga ;D.


Dessa har jag vart inne på från början, men svarta har verkligen alla man ser eller vita, men det är jäkligt snyggt !. Tror jag skulle vilja ha två paren, de svarta och de lila helst =)
Kanske kan ja få råd till iaf ett par i år, men det märks =)

Kommentarer
Postat av: pz2

Önskar mig ett par lila =) Vet dock inte om mina plattfötter fixar att gå i ett par. Men det finns ju inlägg att stoppa dit ;)

2011-05-02 @ 22:02:50
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0