Kläder



Jag skulle verkligen nästan för första gången i hela mitt liv vilja åka ut frivilligt och handla massor av kläder ! Jag är absolut ingen märkessnobb så Ullared eller något annat billigt och bra shoppingcentrum duger fint.

Varför jag vill ut och köpa massor av kläder är för att jag gått ner i vikt en hel del så nästan alla mina kläder sitter jättekonstigt eller löst och det är inte snyggt på vissa kläder =/. Några klädesplagg har jag fått användning för som vart för små, men nu är bra, men mer än hälften av hela min garderob är för stora eller sitter konstigt.
Slutsatsen med att gå ner i vikt är att det blir svindyrt :D haha.

Se om jag lyckas köpa några plagg i sommar eller om jag får skrota i det jag har, ekonomin är absolut inte på topp någonstans så unna sig kläder har jag/vi inte råd med, alldeles för mycket som hänt som kostat pengar tyvärr, och väldigt mycket mera som vi akut måste lägga pengar på, men misstänker att man överlever det med =).
Men skulle vara så kul att få shoppa för en gångs skull ;). Så fönstershopping a lá internet får duga för mig, tills hålet i plånboken är lagat :)

Kommentarer
Postat av: pz2

Älskar Ullared! Var där i fredags å så ska vi dit på semestern i juli=) Där har man råd att fylla hela garderoben för ett par tusen =O)

2011-05-02 @ 22:04:25
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0