Marieberg med Lina

Igår var jag väldigt effektiv. Först plockade jag iordning i hemmet, sedan iväg och skulle besikta Skodan efter det hämtade jag hö. Hem igen och lastade av höet, mockade stallet. Och så bestämde jag mig för att ta en ridtur på Rut, blev en kortare tur för att direkt efter så gjorde jag ett par ärenden från datorn, duschade och sedan kom Lina hit.
Vi testade täckningen på hennes Iphone ihop med Telenors abonnemang. Funkade riktigt bra fast det blåste storm.

Efter det for jag och Lina in till Marieberg, käkade handlade kläder och hade en allmänt trevlig eftermiddag. Efter det for jag iväg till Hööks och hämtade ett par ridskor som hade kommit och sedan bar det av till jobbet :)


Blev dessa ridskor, superbilliga 199kr. De får helt enkelt hålla så länge de håller. Supersköna verkar de vara och riktigt bra slit och släng skor.



Köpte även med Läderolja så jag kan fortsätta tvätta och smörja in läder. Oljan tog slut sist.

Dessa shorts hittade jag på Ginatricot, skitsköna. Ganska så korta, men helt underbara, jag är kär !


Cykelbyxa leggings, haha jag vette tusan vad man kallar dessa korta leggings. Sköna att springa runt med här hemma eller ha under en klänning som är för kort.


Köpte även denna tunika. Kan ha den som kort klänning eller som en top om man puffar upp den. Bilden gör den absolut inte rättvis. Färgen är mycket snyggare ! Känns inte som jag överhuvudtaget i den, men snygg är den så det ska bli jag ;)


Blev även 2st bh:ar välbehövligt kan man säga. En vanlig svart t-shirt bh och en annan sortvariant som inte finns någon bild på, på hemsidan.

Nu ha jag förnyat garderoben lite och det är otroligt skönt att inse hur mycket man gått ner i vikt när man handlar nya kläder. Får gå ner flera storlekar och helt plötsligt kan jag ha alla typer av kläder, jag är helt plötsligt inte för stor eller har för brett arsle som jag jämt haft, arslet har också blivit mindre, tack och lov !! :) haha






Kommentarer
Postat av: Emma

Tunika/klänningen var SUPER snygg!! Vart hade du köpt den?

2011-05-25 @ 14:39:49
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma D

Säger samma sak!!!! Roligare med kläder nu :)!!!!

2011-05-26 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0