Marieberg

Jag och Håkan for ut till Marieberg idag, skulle kolla mobilabonnemang och så. Gick först in till Köpcentrumet för att ta en kopp kaffe då gav Håkan mig lite pengar för att köpa kläder för ;). Mmm Han är bra snäll han.



Blev en sådan klänning fast en svart, superskönt tyg. Riktigt snygg och jag kommer byte ut skärpet till lite mera färgglatt eller rent och snyggt med vitt skärp :)




Sedan blev det ett par korta jeans shorts, jag tycker det är as snyggt med det och förstår nu varför det är många som går i det. Hur skönt och underbart som helst, mina favoriter direkt ! Nu ska här köpas ett par till eller kanske flera ;)
Köpte även en topp, men hittar ingen bild på den.
Håkan köpte sig en riktigt snygg skjorta, äntligen kan han börja ha alla sorters skjortor, inte mig emot. Jag tycker han är riktigt snygg i nästan alla skjortor ! :)

Blev lite snack med telefon snubbar om abonnemang och nya telefoner, men vi har fortfarande inte bestämt oss, så det är svårt. Lite koll på kläder och annat skoj sedan bar det av hemåt igen.

Helt underbar helg om ni frågar mig, bara mys med bästa Håkan <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.frokenfrau.blogspot.com hon har massa recept o tips för LCHF, den sidan kanske du kan tipsa om? sen blandar hon även in lite pyssel och inredning :)

Men man ska nog inte förvänta sig massa nya inlägg, verkar som hon la ner i april nångång, för det har inte kommit några nya inlägg sen dess, men man kommer långt på det hon redan har bloggat om :)

2011-05-22 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0