Ont i magen



Jag har gått och haft ont i magen i ett par tre dagar nu, riktigt ont. Och jag förstår inte riktigt vad det kan vara, inte ätit något konstigt, skött maten. Inte stressat, kanske lite för lite motion, men borde inte få ont i magen av det, så tycker det är märkligt.
Bifolac, Losec, A-fil och Proviva är testat, men inget hjälper. Antar att det bara är att vänta ut det, går det inte över till nästa vecka antar jag att ett läkarbesök står på tur, vilket jag helst slipper.

Nu när jag har ont i ryggen, magen, nacken och skadat hälsenan lite så kanske allting kan gå över på en gång och så kan jag vara felfri ett bra tag, hoppas hoppas ;D hehe.
Känns som man är hundra år med all värk emellanåt, får nog skylla på mitt jobb, min livs situation och att jag är fruktansvärt dålig på att stretcha och ta hand om min kropp.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter inget vidare värst hörru! Säg till om jag kan hjälpa på något vis! Finns här på ett telfonsamtals avstånd bara! <3

2011-05-20 @ 10:36:07
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0