Ridlektion 5



Ridlektionen igår gick åt helvete. Sämsta ridlektionen hittills och jag hoppas verkligen att alla de andra lektionerna framöver kommer gå bättre, för det kändes som det kunde kvitta igår =/.
Jag fick ha samma häst, Ca-Do och henne gillar jag helskarpt, så det var positivt, själva lektionen var sådär, men största problemet var jag.
Jag är helt ur gängorna av olika anledningar och mår allt annat än bra så jag kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget, tänkte hela tiden på annat. Direkt när hon pratade med de andra, så försvann mina tankar på annat håll och jag tappade helt vad vi gjorde =/.
Skitlektion tillsammans med skit på stackars hästens rygg. Usch säger jag bara, ser inte ens fram emot nästa lektion, men hoppas jag kommer bli taggad och må en aning bättre tills dess så det blir en bra lektion.
Fick dock reda på att vi ska byta häst nästa lektion, vilket jag inte ser fram emot.
Hoppas bara jag får en någorlunda pigg häst, jag började rida lektion enbart för att bli av med min rädsla en gång för alla och det kommer absoluta inte hjälpas någonstans om man får en slö häst.
Mina egna hästar är pigga som skrutt så jag vill rida pigga hästar för att bli av med rädslan =).

Bläää vad jag klagar, men kändes som pengarna gick rätt ner i sjön för gårdagens lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0