Ridsällskap



Idag väntas det besök för mig och hästarna :) Jag ska äntligen få ridsällskap och mina hästar ska äntligen få komma ut tillsammans, tror de längtar lika mycket efter det som jag gör :) Om någon timme kommer M och ska rida, ska bli superkul !
Allt med medryttare har liksom runnit ut i sanden, Rut blev sjuk, så de kunde inte komma på ett tag, jag skadade ryggen och ena tjejen ville inte rida själv så det rann ut helt i sanden med henne. En av tjejerna kommer idag, hon har vart skadad, och Rut vart skadad så hon har inte vart här på flera veckor/månader, men idag kommer hon. Ska bli kul o få höra hur det är med henne :)
Den tredje tjejen som också brukade vara här, dyker väldigt sällan upp, kanske 1-2ggr i månaden så inget jag räknar som medryttare direkt utan som sällskap fåtal gånger.

Men men idag får vi sällskap och det längtar vi efter, hästarna har vart inne över natten för att vila upp sig så de ska vara pigga, eh nej, Ari gnäggade i högan sky för att verkligen berätta att han ville in så de fick gå in inatt och tur var väl det för det har fullkomligt spöregnat ute inatt. Ganska ksönt för dem att vara inne och vila upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0