Sätta fart



Nu är det verkligen dags för mig att sätta fart, var inte meningen att blogga såhär mycket, men för tusan riktigt roligt när ni frågar saker så jag får berätta :) :)

Nu ska jag hållas med hästarna ett tag, sedan iväg och besikta Skodan ( håll tummarna ). Efter det om jag inte får spansk flagga så ska jag och hämta hö.
Sedan blir det ilfart hem, lasta av höet, hållas med den andra hästen om jag hinner. Duscha gör mig iordning för att sedan kommer Lina och vi ska testa lite mottagning med hennes mobil.
Och efter det far vi iväg in till Marieberg :)
Tänk er, Fia på Marieberg 2 dagar i rad, inte illa alls ;), jag är inget Marieberg fan direkt utan någon gång ibland okej, men inte för ofta.
Lina ska kolla efter byxor, jag efter något annat och antar att vi ska luncha medf ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0