Seg, trött ingen ork



Innan jag skadade ryggen så var jag ganska så pigg och gjorde saker hela tiden, hade verkligen kommit igång med allt möjligt. Sedan brakade ryggen ihop och jag fick order om att vila ordentligt, vilket jag gjorde.
Under de veckorna så försvann energin totalt, är så seg, trött, slö och har absolut ingen lust, energi eller vilja till något. Fattar inte hur mans ka få tillbaka det, eller jo det är väl bara att tvinga sig själv, men man ska komma dit också, att orka tvinga sig själv.
Om jag får bestämma så sover jag nog helst hela dagarna, kommer ju för tusan knappt ur sängen för min trötthet.

Misstänker starkt att det är vädret som spökar också, bland det värsta jag vet med allt väder som finns är det stark blåst ! Och det har blåst orkan typ i flera dagar, jag blir enormt trött av blåsväder och hatar att det blåser.
Regn, snö, sol, hagel och ja allt utom blåst kan jag överleva utan problem, det finns kläder för det, men vad finns det för kläder för stormvindar ?. Ingenting som hjälper iaf.
Så nu vill jag ha sol en stund så energin kommer tillbaka så jag kan fortsätta med allt möjligt och lite därtill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0