Sjukgymnast



Jag har haft/har så fruktansvärt ont i ryggen, haft det snart 1 veckas tid. Varenda gång jag vänder mig eller rör mig i sängen vaknar jag för att det gör så ont, envis som jag är så har jag trott att det kommer snart gå över. Men icke !
Så idag tog jag mig i kragen och ringde till Pålsbodas sjukgymnast som de har på vårdcentralen.
Fick komma dit direkt så for in i duschen och åkte i ilfart till Pålsboda.
Han knäckte i hela ryggen, nacke och axlar. Usch vad ont det gjorde och ryggen känns ännu mera ömmare, men det kunde det göra det närmsta dygnet.
han misstänker att jag överansträngt ryggmusklerna och då drar ryggen ihop sina muskler som i en försvarposition, vilket är helt naturligt. Nu frigjorde han musklerna, jag ska ta det lugnt och sedan har jag ett återbesök där redan på fredag igen för att se om det gjorde någon skillnad =)
Hoppas Hoppas jag blir bra fort. Vill verkligen få sova en förmiddag utan att vakna för varenda minsta rörelse.

Och så vill jag kunna få rida ett helt ridpass utan att tappa andan för att det gör så ont ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh en stund hos Vladimir... Det brukar göra susen för onda ryggar! :) Men ont gör det där och då!

2011-05-09 @ 16:28:32
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0