Sjukt besviken



Jag är så sjukt besviken på en person så det finns inga ord. Fattar inte alls hur den människan fungerar.
Jag måste försöka släppa det så personen inte tar för mycket energi av mig, jag är sådan till person att när någon gör mig besviken eller ledsen ägnas mycket energi till att tänka och fundera över den personen.
Men jag orkar inte med sådant folk längre, det har kommit till en gräns där jag känner att folk som gör mig besviken och ledsen gång på gång orkar jag faktiskt inte med. Så just denna person jag tänker på när jag skriver detta har gjort sitt nu ! Tråkigt, men sant. Jag måste må bra och vara stark för mycket just nu så personer som tar energi av mig orkar jag inte med !
Men ledsen blir man i alla fall av folk som inte begriper hur mycket de sårar en annan person.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät inget visare värst! Men jag tro du är inne på rätt spår. Om man har personer som bara suger musten ur en och får en att må dåligt, så gör man nog rätt i att kapa banden så att säga. Livet är för kort för att ha människor runt sig som inte förtjänar ens vänskap.



<3

2011-05-15 @ 22:09:49
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas det inte är mig du menar! :) <3

2011-05-18 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0