Solsemester



Gud vad kul Emma D att du börjat kommentera !!! Fortsätt med det, och så tycker jag fortfarande att du ska skaffa facebook ;) hihi. Det är inte så hemskt som folk säger, du kan ju välja själv vilka du vill bli vän med och strunta i att läsa allt skit folk skriver, fast det är ganska så svårt att strunta i att läsa det ;D haha.

Självklart förstår jag att det kommer ta tid att bli brun om jag ens blir det någon gång. Pappa och alla i min familj har samma problem, blir inte bruna. Men pappa gav sig fasiken på det för flera år sedan, låg och pressa som en tok i ett par år och nu blir han brun :).

Solsemester kan jag gärna hänga på nu när jag förstår njutningen av solen ;). Vi låter sötnosarna växa upp och så sticker vi sedan, gud vad kul och skönt... Jag längtar redan NU ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0