Staffan på grönbete



Idag släppte jag ut Staffan i deras hage igen och kom ihåg kameran ;). Dock var jag alldeles för lat att ta massvis, men några blev det.



Finns en hel del att äta kan man säga, nästan för mycket om de skulle gå där dygnet runt, nu går som sagt bara Staffan där själv någon timme om dagen.



Nära mamma måste man vara hela tiden.



Så synd med ljusbubblan, måste verkligen ta mig i kragen och skaffa motljusskydd NU ! Staffan är iaf i full gång och äter hans favorit maskrosblad.



Såhär såg de flesta bilderna ut, han lyfter knappt huvudet, vilket är ganska förståligt ;).

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste ju få komma ut någon dag och titta :) utan ett överaktivt barn då! ;)

2011-05-10 @ 17:26:15
URL: http://trailergirl.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Tack för fina kommentarer i min blogg, de värmer!

Det är otroligt kul att läsa om dina grisar och se dem på bild, jag blir lite tårögd för de är så vansinnigt rara!

Som jag tidigare skrivit så känns det som att vi är på ganska lika nivå med våra djur. Din lilla blyga Östen påminner så starkt om min Lillebror, man blir så lycklig över minsta lilla närmande för de är ju så blyga. Och likadant med våra kelsjuka lite mera framåt typer, i ditt fall Staffan och hos mig Kalle.

Finns du på msn möjligtvis? Det skulle vara så kul att prata nån gång!

2011-05-10 @ 20:52:59
URL: http://kamelaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0