Här kommer det efterlängtade svaret ;)



Ni hade FEL allihopa, det var så "tråkigt" som en Iphone4 som kommit hem i min hand :) Fast jag tycker då inte det är tråkigt, men om man tänker på vad ni gissat på så kanske ni tycker det är tråkigt :)



Jag är hur nöjd som helst, men har massor att lära mig :)
Men alla era gissningar skulle ha gjort mig hur glad som helst, speciellt Alpacka, nya bil eller hund :)
Men det får bli ett senare kapitel i livet om det ens blir av, jo ny bil kommer komma in någon gång under vårt liv, men Alpacka och hund vet jag inte. Alpackor är dyra djur, från 15.000kr och uppåt ungefär. Men skulle jag ha de pengarna skulle jag aldrig tveka att köpa ett par alpackor, gärna dräktiga så man kan få sig en liten alpacka bebis ;). Hund passar inte in i vårt liv just nu, vet inte vart den ska få vara under tiden vi jobbar.

Men än så länge får jag nöja mig med att jag blivit modern och skaffat mig en Iphone4 :D. Första gången i hela mitt liv jag har en modern telefon, alltid ärvt av syskon eller köpt begagnat. Så nu är jag modern i telefonbranschen och jag älskar det. Nu ska här spelas och lekas ! :)


Kommentarer
Postat av: Emma D

Kul!!! Då gjorde det kanske inte så mycket att Håkan var borta. Nu har du verkligen något att leka med... Hade det lite i tanken eftersom du kollat upp täckningen hemma....:)

2011-05-28 @ 22:53:08
Postat av: Sofia

Där ser man. :) Jag antar att du nu blir lika fast som alla andra med din nya leksak. jag håller mej fortfarande till beg nallar. Avskyr att lägga pengar på elektronik. ;) Om det inte är ngt till Systemkameran vill säga. ;)

2011-05-29 @ 16:03:15
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0