Av Misstag blir man klokare

Ja precis så som överskriften skrider så blir man faktiskt klokare av sina misstag man gör här i livet även om misstagen många gånger inte är roliga alls medan vissa misstag kan man skratta åt längre fram.

Någon frågade om jag inte kunde leta på någon annan som skulle kunna dela Räkan ihop med mig och mitt svar till det är ett stort NEJ !
Av den enda avledningen att jag tänker aldrig dela ett djur med någon igen, aldrig någonsin. Tror inte jag vill dela djur med min sambo Håkan ens.
Och det är enbart för djuret i frågan skull, jag vill ALDRIG att djur ska fara illa som jag tycker Räkan har gjort i detta trassel.

Det är aldrig ett djurs fel att det finns, det är VI människors fel och det gör att jag tycker vi är skyldiga djuret att ta hand om det på allra möjliga bästa vis!!
Innerst inne vet man inte vad ett djur tycker och tänker, ett djur kan aldrig svara mer än att den kan visa ( om nu människan i frågan kan läsa dess kroppsspråk) så därför tycker jag många gånger att vi människor är bra dumma som avgör om hur djur tycker och tänker...
För vem vet vad ett djur egentligen tänker på om dagarna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0