Buzzador

Som många redan vet så är jag medlem i något som heter Buzzador.
Som Buzzador erbjuds man att vara med i olika kampanjer, kostnadsfritt eller till mycket reducerat pris på olika saker.
Kan vara allt möjligt man kan få testa. Jag har fått testat bland annat en router som heter wippies, Proiva drycken, sensodyne tandkräm, ansiktskrämer, hudkrämer, filmhyrning från lovefilm.
Fått chansen att testa en del under åren, dock mellan gångerna kan det dröja jättelänge.
Nu kom jag med i en kampanj, gången före det var säkert ca 1år..

Men nu har jag kommit med att få chansen att testa LOCOBASE Repair.
En kräm mot torr hud, det som verkar bra med denna kräm att man kan använda den överallt på kroppen, till och med som läpp balsam :-)!
Den rekommenderas av astma och allergiförbundet.
Även bra till de personerna som har problem med eksem som blir extremt torra.

Jag har aldrig testat denna kräm så detta ska bli intressant.
Fick hem paketet idag :-), så redan börjat testat den på hakan och läpparna, det är två ställen jag jämt är torr på om hösten/vintern.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker den är jättebra! Jag använder den ofta på barnen, dels i röda rumpor, dels på torra fläckar. :)

2011-11-17 @ 18:14:08
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0