Fågelstugan

Fick äntligen tummen ur att fixa upp fågelstugan.
Hann bara vända mig om så hörde jag att det krafsa på huset, vände mig om och det satt det två fåglar :-)!

Talgoxarna har sagt till länge att de vill ha mat, men jag har inte orkat, men nu så :), när talgoxarna säger till att de vill ha mat sätter de sig på fönster bläcken och kollar in i vilket rum man än befinner sig i. Och ger man dem inte mat inom någon dag så börjar de knacka på fönstret, så söta!
Så gör de även på vintern när maten bara är slut o jag glömt bort att fylla.

Även sett att Hackspetten är tillbaka och även skatorna :-)
Och ja, jag älskar hackspetten och skatorna, de får mer än gärna vara här.


Kommentarer
Postat av: sofia

Vill ju se kort på fågelstugan ju! :)

2011-12-03 @ 19:35:48
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0