Helomvändning

Jag har lite funderingar på att göra en helomvändning i mitt liv.
Det jag menar med det är vändning när det gäller min hobby och jobbet.
Jobbet tror jag inte det blir någon ändring på nu, funderat massor på att byta jobb, men jag trivs så pass bra i dags läget så dumt att chansa :-).

Däremot hobbyn funderar jag fortfarande på att göra förändring inom.. Och det jag funderat på är att sluta helt med hästarna.
Varför under många??
Jo helt enkelt att jag vet inte om jag orkar med allt krångel med dem längre. Krångel med Rut läser ni i ett tidigare inlägg och krångel med de andra kommer efter detta..
Får se vad "domen" blir på tisdag när jag åker in med Rut. Är det för mycket problem eller hur jag ska förklara tror jag inte att jag orkar krångla längre..

Enda jag gör är att kasta ut pengar och framförallt tid på en Hobby jag kan glädjas åt kortare stunder innan nästa problem kommer..

Mina tankar börjar därför vandra på någon annan Hobby. Nämligen att köra Cross, nu har jag aldrig kört Cross men alltid velat testa.
Jag ska provköra några gånger för att se vad jag tycker innan jag bestämmer mig och som sagt se hur det går med Rut..
Slutar jag med hästarna måste jag ha en annan aktiv Hobby, annars blir jag nog lätt en soffpotatis och det vill jag absolut inte bli eller vara.
Jag mår bra av att röra på mig, inte sitta inne i soffan jämt.

Stort beslut att göra, därför kommer det nog dröja ett tag innan det är bestämt helt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0