Ridlektion

Idag är det Ridlektion som vanligt på tisdagar. Hoppas verkligen denna lektion kommer vara bra och rolig.
De sista gångerna jag ridit så har det inte känts roligt, mkt har det med hästen jag fått tilldelad. Vi trivs inte ihop, men det är en bra utmaning att rida han ändå.
Mkt har det nog med att göra att jag har en hel del att tänka på, både roliga och tråkiga saker och det gör att jag har jättesvårt att koncentrera mig en längre tid.
Men som sagt så hoppas jag på att de Ridlektion kommer vara bra och rolig så man får tillbaka glädjen att rida på skolan.
Om inte annat får jag träffa helmysiga och snälla hästmänniskor :)!

Nu ska jag först till tandläkaren och laga en tand, sedan hem o mocka o äta sen ridlektionen.
Tisdagar är = stressiga :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0