Underbart besök

I fredags väcktes ja av att telefonen ringde. Min kära syster frågade om hon och Alicia fick komma på besök !
Självklart fick de det, första gången Alicia vart hemma hos mig och typ Emmas tredje besök ;-).

Hur mysigt som helst, Alicia var blyg de första 2min sedan släppte det, men hon var väldigt lugn hela tiden. Mycket att titta på och mycket nytt.

Bagheera älskar ju barn så han blev överlycklig att det kom ett barn som ville umgås med han och framförallt lek. Baloo och Bubba visade sig korta stunder, men ingen av dem är förtjusta i barn.
Skulle ut i stallet o mocka så då lyfte jag Alicia sista biten, när jag släppte ner henne i stallet så kom grisarna fram och lilla Alicia blev livrädd och började snyfta.
Hon blev nog väldigt paff. Efter en stund så ville hon försöka klappa dem på lite avstånd. Sedan släppte det mer och mer :-).

Sedan tog vi in Rut för att fixa med hennes hov och innan hon skulle ut i hagen igen så fick Alicia sitta upp på hennes rygg och gå några steg i stallgången.
Alicia skratta högt av förtjusning, hon älskade att rida! Så nästa gång de kommer så ska hon få rida mera och kanske åka vagn om hennes mamma vågar ;-).
Ska nog låta henne rida på Ari som är lite lugnare med barn. Ari älskar barn och brukar oftast aldrig göra något så tror han kan tycka det är kul att få ett barn på ryggen :-).

Längtar tills ni kommer igen, var jättekul !
Tack för en mysig stund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0