Varför

En del utav undrar säkert vart jag tagit vägen i bloggandet..
Jag har helt enkelt inte orkat. Har en hel del problem med vissa grejer. Både små problem som man jämt har, men också några riktigt stora och allvarliga problem som gör att jag inte orkar...

Jag kommer inte sluta blogga, men vet bara inte när jag kommer uppta det. Kanske snart kanske längre fram..
Förhoppningsvis så får jag svar på två stora problem denna vecka. Då blir det iaf två mindre problem att tänka på hoppas jag..

Men då vet ni att jag lever, även om jag mår skit så lever jag.


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter inget bra vännen. :( Hoppas att allt löser sig för dej med både små och stora problem! <3



Finns här om du vill prata eller bara släppa allt annat en stund. <3

2011-11-14 @ 12:06:41
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag förstår att det blir tungt med allt, och du som jobbar så mycket med. Om man ska vara så där äckligt klämtjeck så kanske man skulle kunna skriva att "man måste ha det jobbigt för att njuta av bra tider" men jag tror jag struntar i det. Känns mest knäppt. ;)



Att känna att pengarna inte räcker till ställer alltid till prblem tycker jag. Längtar efter den dagen man slipper känna att man måste vända på kronorna. När man kan unna sig utan dåligt samvete. Den dagen måste ju komma någon gång. :)



Och jag vet ju att hästar kostar en hel del, det hör jag ju från både dej och Martina. Helt ofattbara summor för en utomstående.



Som du skrev på fb, om du nu betsämmer dej för att avveckla, så finns ju alltd möjligheten att ta upp det senare i livet när det lugnat ner sig med allt annat.



Kram

2011-11-14 @ 13:05:20
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra! Jag tycker mycket om att läsa om dig och dina djur, ni påminner så mycket om mig och mina pälsklingar.

Hoppas du får ordning på dina bekymmer snart och att du uppdaterar hur det går.

Mvh Gunilla

2011-11-14 @ 21:53:22
URL: http://kamelaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0