Full cheek

Uppdateringen på bloggen lyser med sin frånvaro, just för att min dator är fortfarande trasig. Har köpt nytt batteri men ändå vill den inte, ska testa en grej till innan vi ger upp..

Iaf så har jag köpt ett nytt bett till Ari. Ett så kallat FullCheek bett, tvådelat.
Kört med det två gånger och visst är han ännu riktigt stark, men tycker jag får riktigt bra kontakt med munnen iaf :)!!
Har funderat länge på FullCheek betten men bara runnit ur sanden,en nu så har Ari ett.
Har nu 6 olika bett jag byter med på han.
Ett två vanligt 2-delat, ett 3-delat eggbett. Ett rakt gummibett. Ett 2-delat travbett. Ett 3-delat med "platta" i mitten travbett det med. Och nu FullCheek 3-delat.
Kommer nog komma fler, både kul och bra att byta bett på dem emellanåt.

Rut har jag bara ett 3-delat eggbett. Och ett 3-delat bett med "platta" i mitten.
Ska testa FullCheek bettet på henne och se vad hon säger, gillar hon det får hon också ett :)!
Annars är ja ute efter ett anatomiskt bett åt henne, men tycker de är ganska så dyra så kanske man kan hitta något billigare någon dag.


Kommentarer
Postat av: anna

Är det ari på bilden?

2011-10-31 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0