Massören

Massören kontaktade oss idag och boka en tid på torsdag för alla tre hästarna.
Trodde det skulle dröja mycket längre tid då sprucket revben gör ganska ont kan jag tänka mig, men skönt för oss att få ut henne och kolla igenom dem.

Får vi hoppas på det bästa att det blir bra fort.

Ska även ta ut veterinär och vaccinera upp Räkan och kolla tänderna på Rut.
Ska även kolla tänderna på Ari men det får bli vid nästa spruta som Räkan ska få. Plånboken säger ifrån med två tandkollningar samma månad.

Om ni inte visste det så kostar det en hel del att vara djurägare och speciellt hästägare då allt som har med hästar att göra är riktigt dyrt, men ack vilka underbara djur det är så trots tom plånbok många gånger så är de värda varenda krona :-)!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Först och främst ska jag bli säker i sadeln igen, sen ska det bli skogsturer minsann. Och så har jag ju gymmet 2-3ggr i veckan. Så träning får jag allt. :)

2011-10-24 @ 22:37:37
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0