Sannamarken

Idag gick sannamarken av stapeln i Fjugesta. Traditionen säger att man ska gå så då gjorde jag det ;-). Blåste storm och var svinkallt, allt annat än trevligt väder.
Jag träffade nästan hela min familj så det var trevligt. Gick med mamma, Janne, Emelie och Emelies kompis Johanna.
Träffade pappa, Sandra, Robin, Emma & Alicia från familjen så det var trevligt :-)! Sötnosen och busfröet Alicia var riktigt kul att se, hon bara växer o växer ;-).
Köpte lite nötter till sjuklingen Håkan hemma, köpte mig 15par strumpor och två par Termoleggings.

Vi var inte kvar alls länge på grund av att man höll på att frysa ihjäl, hade tänkt träffa och ta en kaffe med Emma m fam men kylan sa att jag ville hem fort och så var ju hästar tvungna att gå in.


Kommentarer
Postat av: Emma D

Vi tar fikat en annan dag.....

Vi gick 45 minuter hälften av stånden var ner plockade och det spöregnade. Så det blev mys i soffan istället. Oliver var nöjd han han åka lite karusell.

2011-10-05 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback