Stallhjälp

Mer och mer får jag stallhjälp när jag är ensam i stallet. Och inte är det utav en människa utan just stallpolisen Baloo!

Baloo går in i varje box jag mockar i, går fram till skithögarna och piper tills jag tar bort dem och har jag missat så piper han vid bajskotten.
Sååå sött så man smälter faktiskt.

För 5år sedan när vi flyttade in på gården så vågade inte Baloo ens gå in i stallet och ska jag vara ärlig så är det nog bara ett år tillbaka som han verkligen vågat gått in i stallet.

Baloo har vart en riktig fegis men det är han absolut inte längre, man blir klok på äldre dagar stämmer in på han, 9år som han är nu.


Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

Ja han tycker ju att du slarvar så dant så att han måste ju faktiskt hjälpa dig! :D

Duktig Baloo :P

2011-10-14 @ 17:27:44
URL: http://trailergirl.blogg.se/
Postat av: jässica

uhh, kan tänka mig hur räkan grisar runt när de är både halm och spån blandat sådär, stackars dig!

2011-10-14 @ 19:04:37
URL: http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0