Fredags



( Bilden gör inte kappan/jackan rättvis överhuvudtaget, långt mycket snyggare i verkligheten och på )

I fredags var jag ute på Marieberg och runt omkring med Lina lite sådär snabbt. Var i flera olika butiker, startade på Stadium Outlet där köpte jag 3 pikeér och ett par mjukisbyxor, helt underbara mjukisar !
Vidare till, hmm butiken jag aldrig minns namnet på eller jo nu tror jag, Supersale tror jag det hette. Där köpte jag en varm luvjacka.
Vidare till djurmagazinet där det köptes kattgodis, klart mina fina katter ska skämmas bort :).
Sedan till blomsterlandet där Lina köpte krukor, sedan bar det av till Hööks där jag köpte lite lädervårdsgrejer, varsina grimmor och reflex till deras svansar vid uteritter.
Sedan åkte vi in till själva Marieberg där Lina skulle byta någon tröja och jag var egentligen färdighandlad, men så sprang jag på en skitsnygg kappa. Provade och den satt som gjutet så den fick det också bli = SUPERNÖJD !!

Sedan skulle vi käka, klockan var rätt mycket sisådär tjugo över sju, då hade de plockat bort all mat överallt, fanns inte ens någon sallad. Lite dåligt måste jag tycka då allting stänger åtta.. Fick bli Max istället vilket inte är så gott, det enda som är riktigt gott är deras Chili cheese, men det var slut ?? Snacka om förvånad jag blev det när tokiga tjejen talade om det ;).

Sedan bar det av i ilfart till jobbet för vidare mot Västerås och lasta Ica, vad annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0