Hälsa på förra hästar



Glömt att berätta att i somras hade jag och Rut besök av Ruts förra ägare :), riktigt supertrevligt.
Vet dock inte om Rut kände igen henne för hon visade inget sådär speciellt. Men Rut är inte direkt någon häst som visar direkt jättemycket vad hon tycker om folk och inte, hon är jämn mot alla människor hon stöter på :)
Alltid lika snäll och glad från marken, dock från hästryggen så testar hon gärna om det är någon som försöker ställa krav, men inte riktigt kan. Då kan hon bli lite tjurig ;)
Vi myste med hästarna, fikade, promenerade och hade det allmänt jätte trevligt. Tror hon tyckte det var kul att se hur Rut bor och att hon trivs här, jag misstänker iaf att Rut trivs här :).

På lördag är det min tur att hälsa på min förra häst, Häggrid. Skulle ha åkt för två helger sedan, men han var halt och det spöregnade så vi stallde in. Han är fortfarande inte bra, men jag åker upp ändå. Meningen var att vi skulle köra en sväng med han, men går inte nu. Men gör inget, jag vill bara hälsa på han, få klappa och prata med han :). Finns ju flera chanser att komma upp och få åka med han när han är bra.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Och henne vill du att JAG ska sätta mig upp på? :P

2011-09-01 @ 12:44:22
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0