Lider lite med mina hästar inatt. Har fort...

img_4060 (MMS)

Lider lite med mina hästar inatt. Har fortfarande inte fått allting klart i stallet så hästarna kan gå in och sova på nätterna, så inatt i stormen får de vara ute :(.. Har hur dåligt samvete som helst!! Så denna vecka ska allting i stallet bli klart så de kan stallas in på söndag kväll senast !! Får hoppas jag hinner med allt tills dess så de kan få gå in och sova, vet att de vill göra det.. Speciellt Rut vill sova inne, hon är riktigt grinig på allt och alla så hon är nog bra trött.. Men sätta fart är det jag ska göra från och med imorgon, för nu ska de in !


Kommentarer
Postat av: sofia

SV; Sorry, jag var snabb och skickade tillbaks idag. :( Men jag tror dom hade varit för stora för dej iallafall din lilla Speta! ;) <3

2011-09-14 @ 15:51:16
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv; Jo dom var allt snygga. Men dom såg lite konstiga ut därnere (vid knapparna) tyckte jag och så var dom lite konstigt blekta på baksidan. Men beställ du, dom sitter säkert som ett smäck på dej! :)

2011-09-14 @ 19:24:10
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0