Presenterna



Den här muggen fick jag av pappa och Katrin när jag fyllde tillsammans med presentkort på Marieberg och jättefina rosor ( som jag givetvis glömde ta kort på innan de började vissna ).
Den där muggen har blivit en stor favorit att dricka te i varje dag, och visst stämmer texten på mig ? ;-) hihi.



Den här Kockums stekgryta på 4l fick jag av Håkans pappa och hans sambo, tillsammans med en Orkidé. Vi har länge velat haft en stekgryta, men aldrig blivit av att skaffa någon och denna var helt underbar ! Använt den redan flera gånger och är riktigt bra.

Fick även en jättefin Stjärnöga och ett presentkort på Marieberg av svärmor och Öivind. Och även ett jättefin bollkrys av farmor och Nisse.



Och dessa underbart sköna och supersnygga ridbyxor fick jag av Lina, så snällt så det finns inga ord. Jag är riktigt glad att få en sådan fin present av en vän.

Tack allihopa för att ni gjorde min dag jättebra. Riktigt bra presenter, jag är riktigt glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0