Presenten utav Håkan



Det här året fick jag verkligen en riktigt gullig present utav Håkan.
Han hade vart inne och köpt en Outfit åt mig ;-). Fick Jeansleggings, vitt linne som räcker lite längre ihop med en stickad långärmad kort tröja i riktiga höstfärger.
Leggingsen var för små så de ska vi in och byta, linnet var perfekt och likaså tröjan. Tröjan är jag inte riktigt vän med då den är väldigt färgglad och inte alls färger jag gillar, men jag tänker behålla den och bestämt mig att börja älska den. Måste ju tycka det är kul med färg någon gång, eller hur ?

Jag tycker det var riktigt gulligt utav han att åka in och få råd utav dem som jobbade i affären om något som är snyggt och modernt ;-).

Ska lägga upp bild med kläderna på så fort jag bytit leggingsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0