Sams igen

När Ari stegra sig häromdagen så blev han och jag jävligt osams som bara vi kan bli..
Jag blev livrädd så jag drev på som bara den med smackande och slag med tömmar ( JÄVLIGT dumt jag vet, men blev livrädd så visste inte vad jag skulle göra), Ari blev naturligtvis ännu mera stressad av det och den fortsatte turen var jag sur och han stressad.

Väl i stallet så gosa jag inte med han inte heller klappa om eller gav godis. Jag var sur och besviken på han och det märkte han!!!

På kvällen vägra han komma in så han var ute under natten och de andra gick in.
Dagen efter när jag kom ut vid lunch när jag vaknat för att ge dem lunch hö så "pratade" Ari massor dom han gör ofta. Tog för givet att det var för maten, men när maten var lagd på backen så gick han efter mig när jag va på väg ut.

Jag stanna o sa högt " nej ja har inga äpplen så gå jag är ännu sur på dig", då kommer han fram och lägger huvudet i min famn och låter mig krama hans huvud :-)!!! Det gör Ari aldrig utan man ska jämt klia hans rumpa.
Men han var hur gosig som helst, det var nog hans sätt att säga Förlåt!!

Och jag är inte sen att förlåta han i samma sekund som när han kom fram.. Gud mitt hjärta smälte när han gjorde så <3.
Bara han som kan visa så mycket att han tycker om mig och litar på mig.

Älskade fina, knasiga och bästa Ari <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0