Uppdatering ang renoveringen

Nu har jag inte tagit några nya bilder, men kan göra det idag så får ni se lite :).

Håkan har murat en hel del mera, nu är det en vägg, men mycket är det kvar. Det som är kvar är det som tar tid och måste pysslas med. Ni kommer se på bilderna.

Håkan och Henrik har dragit och kopplat in all el i stallet, lampan på gödselstacken och även lyse på höloftet :) !!!
Höloftet har jag aldrig haft lyse på under de fem åren vi bott här så förstå, jag kan se när jag hämtar hö hädanefter :D Woho ;-).
Gödselstacken hade jag lampa de första 2 åren, sedan gick den sönder och byttes aldrig ut så kastat ut skiten i mörkret i 3 år, men nu ser jag även där :).

Och bästa av allt, jag har nytt, kritvitt tak tillsammans med ny el, det är hur ljust som helst och sååå fint, blev ett helt annat stall :).


Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Jag tycker det var bra pris, gav ca1900 för den,om man tar Hööks som exempel ligger den där på 2800 :)

2011-09-26 @ 11:19:49
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; Japp jag är riktigt nöjd ! :D



2011-09-26 @ 11:50:12
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0