Min lastbil



Detta är min lastbil som jag delar med min far. Och tyvärr har den inte blivit tvättat på ett tag. Kortet är taget i vintras när lastbilen var som skitigast =P. Jag älskar att glida runt i den på dagarna när jag jobbar. Finns ingen bättre avkoppling. Som en kollega sa: " När man är hemma så har man så mycket att göra så jobbet är fan ens fritid". Finns nog ett sant ord i det hela, går liksom inte att stressa med sin körning, lastbilen går inte fortare än maxhastigheten =D.
Jag älskar att jag valde att ta lastbilskort, bästa jag gjort. Har nog alltid velat kört lastbil, ända sedan jag var liten och åkte mycket med farfar i hans lastbil. Så det är väl kanske en liten "barndomsdröm" som gått i uppfyllelse nu när man själv får ratta ekipagen. Kör ena veckan ner til Göteborg varje dag, och andra veckan kör jag bara till Enköping varje dag, riktigt fin körning jag fått tag i.. Och ja, man ser ut genom rutan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0