Alltid lika roligt med jobbet

Jaha då vart det en ledig dag idag med, vilket jag inte direkt hade någon lust till. Ville gärna ha några timmars betalt idag.
Ringde chefen igår och sa att jag kommer in senare idag för att följa med en chaufför till Norrköping och lära mig den svängen. Okej, ingen fara tyckte chefen, han åker från Örebro 12.30 så ingen direkt fara.
Så jag åkte in till tjugo över 11-halv 12 tiden, ville vara i tid, men då hade chauffören redan hunnit åkt till Norrköping =/.. Men de visste inte riktigt så jag fick åka runt med ena chefen för att leta rätt på han medans de försökte ringa han hela tiden, men chauffören svarade inte !!!.
Kändes inte direkt roligt att behöva åka in till Örebro fram och tillbaka för ingenting. J-vla idiot chef rent ut sagt! För den kunde faktiskt kläckt ur sig att chauffören kunde bli klar mycket tidgare och åka direkt då. Men igår lät det på dem som att han åkte exakt 12.30. Lätt för mig att veta!!!. Så nu ska de förklara hur körningen går till, ja det vet man ju hur det går till.. Längtar verkligen INTE till den dagen jag ska köra Norrköping, även om det är enkelt kanske så vet jag hur cheferna förklara allt, bara 1 pall tar ca 5min = fullt släp och det tar 45min =D.
Men men så är det att vara chaffis, man vet aldrig hur nästa dag ser ut :P.

Imorgon blir det iaf Norge för min del med en chaufför, ska lära mig svängen. Om han nu inte åkt han med :D. Kanske ska åka in till 06.00 fast han avgår 09.00 för att vara säker =D.


Nu ska det ut, mockas och fixas i stallet fast jag absolut inte har någon som helst lust att gå ut och se Daniellas box tom... Och behöva mocka hennes bajs för sista gången.
Ska nog dammsuga och diska innan så jag drar på det lite till, ganska jobbigt sådär första dagen att behöva fixa stallet...

R.I.P Min älskade Daniella

Kommentarer
Postat av: Sandra

R.I.P <3

2009-09-30 @ 18:43:34
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0