Nattens körning

Fyfan för nattens körning, var den värsta natt jag vart med om någonsin !!!.
Höll på att börja somna redan efter 20mins körning, då är man trött...

Fick stanna vid Hummelsta och sova ca 30min hade inte klarat mig upp annars, väl där uppe fick jag sova ytterligare ca 15min. Lossningen och lastningen gick sådär bra kan man säga, jag var så jävla trött så fattade inte riktigt vad jag gjorde, ingen pall gick sönder, men jag höll på att bli tokig för jag tryckte spakarna på trucken hela tiden åt fel håll !!.

På vägen hem så klarade jag mig till Hallstahammar där jag tankar, brukar lägga mig o sova någon timme där, men trodde jag skulle fixa att åka hela vägen hem, jag hade även lite småbråttom hemåt..
Märkte direkt att det skulle inte funka att åka hem utan jag skulle bli tvingad att stanna igen, men alla platser var upptagna så jag fick försöka pina mig hemåt, men när jag nickade till och höll på att vingla ut i dikeskanten, så insåg jag att jag inte har något annat val än att stanna på väg grenen och blunda i ca 15min till =( ..

Saken är den att enkel resa tar ca 1h 45min så det är inte direkt långt, men ändå så vart jag så jävla trött, men inatt är det något tilltugg som gäller så som vinddruvor o tuggummi =).

Aldrig hänt att jag vart så trött, men men hoppas att det är sista också =).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, det lät inget vidare Fia! Se till at vila ordentligt innan du åker ikväll och ta med cola eller druvsocker eller ngt annat uppigande, Red bull kanske. Och kör försiktigt gumman! <3

2010-04-13 @ 16:15:58
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0