Min lastbil

Jag skulle vara duktig och ta med kameran nu när väl lastbilen var nytvättad i början av veckan. Men det var så jäkla dimmigt och disigt så korten blev allt annat än bra. Gick inte att ta bra bilder..
Senare i veckan så var inte lastbilen ren så inge roligt att ta kort och så glömde jag även kameran ett par dagar..
Men men blir flera bilder senare vid bättre väder =).
Resultatet:





När Robin är med och praktiserar får han lossa hela bil och släp själv, riktigt lärorik truckkörning, får lösa problmen själv också. Men han gör det riktigt bra så jag brukar lägga mig på ngn pall och halvsova medans han lossar, sedan lastar jag.





Ja Robin är som han är, men duktig truckförare är han =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig ponke! =)

2010-02-20 @ 12:40:42
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0