Min Nya körning



Nu har jag fått reda på mera om körningen. Den verkar vara precis så som jag vill ha den, soft och inget stressande.
Veckan som kommer börjar jag med att köra Enköping.
Börjar redan imorgon, söndag, kväll att köra avslutar sedan natten mellan torsdag/fredag.
Imorgon får jag åka när jag vill, bara jag har lossat bilen tills 06.00 på måndag morgon. Ganska soft.
De övriga dagarna börjar jag runt 23.00-0.00 tiden, åker upp till Enköping, lossar bil och släp/trailer och lastar på tomemballage på bilen, kan bli någon pall på släpet, sedan drar jag hem och ställer ekipaget =).

Göteborgs veckorna börjar jag 13.00, åker ner till Bäckebol posten och lossar tomemballaget, sticker sedan tom till RA porten och ställer av släpet, tar ett fullastat släp och kör utanför grindarna, backar in det tomma släpet och backar sedan in bilen och de lastar bilen. Efter det är lastat tar jag det fullastade släpet och åker hemåt igen =).

Veckan jag kör Enköping blir det lång helg, slutar natten mellan torsdag/fredag och börjar inte förrens måndag 13.00. medans Göteborgs veckan blir helgen kort slutar fredag runt 23.00 och börjar igen söndag någon gång på kvällen.
Gör mig inget att få en vecka man jobbar mycket och en vecka man jobbar mindre.

Riktigt gött och som grädde på moset fick jag också reda på att de nyligen fått en splitt nya bil som endast rullat 6000mil ( ingenting för en lastbil då Borlänge bilen har rullat 111 000mil ). Och dessutom är det en SCANIA <3 <3 <3.
Jag är riktigt superglad !!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske du kan sluta stressa och ha dig. ;)

2010-01-17 @ 10:47:30
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0