Nytt jobb

I fredags körde jag som sagt upp till Huddick, värsta j-vla väglaget bitvis, enbart is och bilen jag hade upp var INTE trevlig alls, så jäkla spårig och boogien gick inte att lyfta för det har de kopplat ur så fäste fanns det inte, höll på att köra rakt ner i ett dike, fick inte stopp på bilen i en korsning och det bara gled, fyfan vad rädd jag blev då, men tack och lov gick det bra.
Bilen jag fick hemåt var hur stdig som helst trots dåliga däck, riktigt stark och bra bil, men så var det också en älskade Scania <3. Så länge sedan jag körde Scania, så jag bara njöt hela 6timmar hemåt.

På vägen hem så ringde min chef och började småprata, sedan frågade han om jag ville ha en ny sväng. Han frågade om jag ville ha Göteborg / Enköping varannan vecka, typ den jag har kört i 2års tid, fast denna var lite annorlunda tider och något annat ställe. Jag blev så chockad så jag bara " jaaaaa, tusen tusen tusen tack" satt jag och sa så chefen han började till slut att skratta riktigt ordentligt åt mig =D. Så jäkla skönt så det finns inga ord som beskriver det!!!!!
Äntligen kan jag få rutin här i livet och jag vet exakt vad jag ska göra varje dag, dock blir mina hästar lidande av att de kommer få gå in väldigt sent, men å andra sidan får de sovmorgonen dagen efter, så jag tror de överlever =) !!!.
Om jag fattat det hela rätt så när jag kör Göteborg börjar 13.00 slutar runt 23.00-0.00 och när jag kör Enköping börjar jag runt 23.00-0.00 och slutar runt 04.00-05.00. Hoppas det är lika fint som jag hade det förra gången jag körde göteborg/enköping =D !!!!.

Jag börjar inte nu i veckan utan nästa, den 18januari med den nya turen.. Äntligen slipper jag dalmas idioterna i Borlänge !!!! Jag hatar Borlänge, j-vla dalmaser rent ut sagt!!! Ska bli så j.vla skönt att stänga dörren på tisdag eftermiddag och veta att jag slipper skiten !!!!!! WIiieieieiie.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul, vad glad jag blir för din skull. Allt ordnar sig i slutändan. Så är det minsann.

2010-01-10 @ 13:56:47
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0