Dagen igår



Igår innan jobbet började jag lite smått fundera på om jag verkligen skulle våga åka till jobbet.

Började med att jag gick upp strax innan 7 tiden. Och satte mig en stund framför datorn, då började idioti morgonen med att jag tappar ut risifruttin på golvet.

Sedan dammsög jag ute i köket och här inne på över våningen, jag körde på min fot flera gånger så till slut så höll jag på att sparka sönder dammsugaren för jag blev smått irriterad.
Tvättade, och när jag skulle hämta tvätten insåg jag att tvättmaskien inte hade centrifugerat så tryckte på det igen och på väg ut så ramlar jag ner i grunden ! INTE skönt !!.

Började klippa en hel del gräs också och vad gör man då, jo jag råkade snubbla igen så jag ramlade rätt på gräsklipparen som var mkt varm =/, gräsklipparen tror jag hatar mig.

Sedan precis innan jag ska åka till jobbet när jag kliver in i bilen så duckar jag inte tillräckligt utan dunkar huvudet i dörrkarmen, och när jag väl kommit en bit till jobbet inser jag att jag glömt tagit med korten så man kommer in på jobbet, bara o vända...
Funderade starkt på att vara hemma då, skulle man verkligen våga köra ?!

Men hela dagen igår när jag jobbade så har det gått riktigt jäkla bra, allting har flytit på och gick skitbra att backa fast bilar stod i vägen.
Tror att det handlar om att vi har massor att göra som sagt hemma så jag blir lätt stressad och då går allt åt h-lvete, men när jag väl är i min fina lastbil så lugnar jag ner mig och bara njuter av lugnet =).

*** Fia Älskar sin Scania, den gör henne lugn***

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, snacka om otur.. :P Hahah!

2010-06-01 @ 09:55:31
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sofia

Hmm, kan inte låta bli att fnissa lite.



Det där med att vilja sparka sönder/mörda dammsugaren känner jag igen. Jag kan bli totalt vansinnig på den om den inte följer med runt hörn eller om sladden inte räcker dit jag vill. Morrr



skönt att det gick bra på jobbet iallafall.



imorgonbitti kommer jag över och lämnar ev en flaska saft till dej. bara så du vet. jag blir inte kvar ska iväg och sniffa på bebis, men när jag ändå är ute och åker! <3



Hade du rabarber förresten? Du kanske jag kan få sno lite?

2010-06-01 @ 14:57:35
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0