ÄlskadeTuben



Här för några veckor sedan blev jag av med min fina AG trailer, den så kallade "tuben". Det är alltså släpet efter bilen jag menar =).
Jag blev riktigt ledsen då jag trivs riktigt bra med, den går stadigt efter bilen på vägen, lätt att backa med och allmänt lätt att ha med att göra.
Fick istället ett gammal skitsläp enligt mig, bara krångel. Bakdörrarna var skitsvårt att öppna, bommarna inne i släpet skitkrångliga och livsfarliga att ta upp och ner och allmänt krånglig hela släpet.

Har vart lite smågrinig över det hela, men i söndags när jag kom ner till Göteborg för att byta så ser jag att jag fått tillbaka min älskade fina fina lilla "tub".
Fia blev helt lycklig då =). Och det lilla pluset är att hela ekipaget blir så himla snyggt, vitt och stilrent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0