Inget jobbande idag



Som jag misstänkte, kom till jobbet i god tid för jag misstänkte att det kunde bli strulande och det blev det...

Såg att jag stod uppskriven på två olika körningar, en till Köping ( min vanliga ) och en ner till Göteborg, men båda var rödmarkerade, vilket brukar betyda att körningen är inställd.
Jahopp kolla ICA bilarnas listor, nope min körning stod det ett annat namn på... Hmm ringde nattchefen och han förstod inget, men lovade att ringa våran chef och fråga om de missat mig idag.

Han ringde tillbaka ganska så snabbt och sa att de glömt bort att jag kom tillbaka idag efter semestern, nähä hade de ??!!, inte direkt ovanligt att de glömmer bort vissa saker.
Jag skulle egentligen haft semester denna vecka med, men jag ringde för flera veckor sedan och sa till att jag jobbar istället men det hade de glömt att notera ( klantarslen ) !
Så chefen ville att jag skulle ringa imorgon förmiddag, för han hade körning till mig men det skulle vi ta imorgon.

Jahopp då vet jag vad som väntar mig denna vecka, en jäkla massa strulande !! Kommer troligen få köra allt möjligt och lite till på en massa olika tider om jag känner vårt åkeri rätt.
*suck* säger jag bara, kan vara kul att köra något annat om det inte strular, men vet hur det brukar vara, strul strul strul och kommer knappt inte hem förrens man ska vända och åka in och jobba igen.
Men men, bara jobba och se glad ut :)

Får vara glad för det lilla, fick ju åka hem idag med fullt betalt :)

Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

det låter som vanligt på detta åkeri :)

2011-08-09 @ 01:18:15
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0